• image
  • image
  • image

Vaše slike, tekstove, izveštaje i najave šaljite na adresu elektronske pošte: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Bez obzira da li je moguca ishrana u domu, treba uvek poneti nešto malo ~rane. Može doći do zastoja u saobraćaju, može se autobus ili voz pokvariti, može doći do toga da se u njima provede ceo dan ili noč i zbog svega toga treba imati bar dva sendviča, čokoladu, vodu ili sok. U slučaju da se hrana nosi („hrana iz "ranca", kako se to popularno kaže), još kod kuce treba tačno izračunati: doručak džem, pašteta, sir za mazanje, čaj u domu), ručak (suhomesnati proizvodi, šnicle. večera (slična kao doručak, uz obaveznu supu) i tako unapred proračunate količine hrane nabaviti i poneti. Ako zajedno idu dvojica, dvoje ili dve, kombinovanje hrane smanjuje ukupan trošak. Za uspon obavezno poneti: nekoliko sokova u foliji, (najbolji je limun)! čokoladu za kuvanje  crnu čokoladu ili bilo šta jako slatko i izdašno, liniun. par kocki šećera, suve šljive, grožđe ili smokve, bademi ili orasi i to je apsolutno dovoljno i za višečasovne veoma teške akcije ili uspone prema vrhu. Naravno, ko voli i nije mu teško da nosi, tu su i razni začini u tubama: paradajz, senf, hren, majonez, zatim luk (beli i crni), biber, so... Nož, viljuška i kašika mogu se naći u domu, ali se mogu i poneti, pogotovo ako su od plastike, a par papirnih i jedna platnena veća salveta će omogućiti da se može obedovati i na zemlji ili na steni. Što se tiče količine hrane, nemojte se prejedati, naročito veče uoči uspona (teško ćete spavati, možete imati stomačne tegobe i, samim tim, ostaćete ili u domu ili  na pola uspona!).

Što se tiče alkohola i cigareta pre i za vreme uspona pravilo kaže: NIKAKO!

JSN Epic template designed by JoomlaShine.com